Senaste tiden

Inte bloggat på ett tag nu men har inte riktigt haft ork eller lust..
Men iallafall, så helgen började med att jag gjorde en överrasknings middag till favoriten, sen ringde Samuel så vi stack till han och Nils o Chillade. 
I lördags jobbade jag och på kvällen var jag med Linda, Johan och Munib.
Och denna söndagen har spenderats med amina och Alex i Götet, tror jag kommer va med i framtida haffa guzz 4 haha.. Kom fram en kille direkt när vi kommit fram o snacka om telefon nummer, fb, o vad vi skulle göra osv, sen när vi skulle åka hem kom det fram en annan kille o börja snacka med oss, haha sånt här händer aldrig i Varberg.. 
Planen var att jag skulle träffa Johan o Martin men jag får se, ha det bra! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback