Om nationella


Sitter just nu och pluggar det sista på spanskan sen ska jag nog pluggat klart för några veckor framåt. Inte direkt för jag pluggat speciellt mycket, haft det hyfsat chill i skolan de senaste veckorna. Verkar dock bara vara jag som tycker nationella är mysiga haha, man går in med frukt och en vitaminwell i handen, sätter sig och gör sitt bästa och har absolut ingen tidspress. Varit klar minst en 1 timme innan på båda svenska nationella och engelskan vi gjorde idag var jag klar en halv timme innan. Man kan ju inte plugga till proven heller, så varför vara nervös när du inte kan göra något åt de? Har faktiskt inte varit nervös på ett enda nationellt hittills, har bara gått in och gjort mitt allra bästa och de har gått jätte bra hittills. ( säger min magkänsla iallafall) nu ska jag fortsätta äta och plugga klart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback