Jag och bussar

Asså det finns nog seriöst inget jag hatar mer än bussar.. Haha har alltid sån otur med dom..
Idag eller nu (är påväg till Morgan och Ola-Conny) hoppade jag o Alex på från kvantum o stog o försökte betala i 5 min, och sen fick vi reda på att vi skulle byta en gång också, så han stannar mitt i en rondell för stt vi två ska hoppa av.. Haha så ser vi att Ullared bussen står vid en busshållplats typ 50 m ifrån som vi springer till haha.. Ganska pin men nu är vi iallafall påväg till Gekås o hoppas att vi kommer fram för jag kom precis på att det bara står "Ullared" på slutstationen.. Men vi hoppas att han stannar vid Gekås. Haha nu ska jag njuta av bussturen, pussar 
Bild från i lördags, inte min dag det inte haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback